وصیت نامه شهید مشلب

وصیت نامه شهید مشلب

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

وصیت نامه شهید مشلب

  بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

<<پروردگارا بگشای سینه ام را و آسان ساز کارم را و بگشای گره زبانم را تا بفهمند سخنم را>>

 

<<راست گفت خدا وند بلند مرتبه>>

 

در این قسمت سلامی به تمام شهدا می دهد.

 

سلام بر اباعبدالله ، مظلوم کربل و رحمت خداوند برکاتش بر او باد .

 

سلام بر حضرت زیینب(س) ، سلام بر برادرش حضرت اباالفظل العباس (ع) .

 

سلام بر امام مهدی صاحب الزمان (عج الله) .

 

با آرزوی تعجیل در فرجش و درود بر نائب برحق صاحب الزمان امام خمنه ای و در ود بر روح امام راحل بنیان گذار جمهوری اسلامی.

 

ودرود بر مرد مقاومت و استقامت سید حسن نصرالله ودرود ورحمت خدا بر اوباد.

 

قطعا شهادت گل رز زیبایی است که هنگامی که فکرمان به آن نزدیک می شود،آرزوی شهادت را مشاهده می کنیم.

آرزو داریم بوی خدا را استنشاق کنیم.

وهنگامی که رایحه الهی را استنشاق کردیم،صفات روحمان به جهان جاودانگی تراشیده می شود و این می تواند یک آغاز باشد.

بسیاری از ما ها از آنها درس شهادت را فراگرفته ایم،سعی کردند شهادت را برای ما تجسم کنند و بسیاری آرزوی شهادت می کنند و منتظر آن هستند.

ای برادرانم ای مجاهدان در راه خدا باید هرکدام از شما عنصر فعالی باشید تا پایان زندگی اش شهادت باشد.

وبخدا نمی سود پایان زندگی جز شهادت باشد .

دنیا را همه می توانند تصاحب کنند ولی آخرت را فقط با اعمال نیک میتوان تصاحب کرد.

میگویند که من این مصیر جهاد را طی کردم که خیلی ها فکر میکنند سخت است ولی اگر از دید خدایی بودن به آن بنگری جز آسانی در آن نمی بینی.

این راه ادامه ی مسیر کربلا است و ادامه میدهیم این راه را و در این مسیر گام برخواهم داشت.

برای مادرم که خون رگ هایم از اوست وبه  تو هدیه میکنم دعایی همرا با لبخند برای پروردگارم .

مادرم

آیا می توان لحظه ای بهتر از شهادت به دست آورد ای نور چشمانم ،ای مهربان ،ای اولین کلمه ای که از زبانم خارج شد.

ای اولین آموزگار مکتب شهادت،ای کسی که در زمین با دستانش تکان خوردم ، ای کسی که مرا بزرگ مرد تا مردی از مردان صاحب الزمان باشم.

گرم ترین سلام ها به تو ای زن صبور .

ای کسی که بیشتر از من پرسیدی از راه شهادت و در این راه کربلایی تاکید داری .

تمسک جوی به قران و اهل بیت

مرا در دعایت فرا موش نکن که دعای تو مستجاب میشود و امید دارم که تو را در مقابل حضرت فاطمه سرمر زنان جهان رو سفید کنم.

خبر شهادتم خبر آسانی نیست برای تو ولی توکل برخدا دیدار ما در بهشت در کنار حضرت زینب (س) و اهل بیت.

ای مادرم صحبت با تو خیلی خوب است ولی وقت تنگ است.

مرا ببخش و از تقصیراتم بگذر.

مادرم دوستت دارم و تو خسته شدی  و زحمت کشیدی تا مرا بزرگ کردی و می خواهم به تو بگویم:مثل حضرت زینب صبر کن . مثل

ام البنین که چهار پسر تقدیم کرد و صبور ماند و برای پسرانش ناراحت نشد برای امام حسین ناراحت شد.وتو یک پسر تقدیم کرده ای و هنوز پسران بیشتری باید تقدیم کنی و صبور باشی و قطعا تو باید صبور و مومن باشی چون تو ما را در این خط بزرگ کردی و چیزعجیبی برای تو نخواهد بود که پسرت شهید بشود.

تو بودی که برای شهید شدنم دعا کردی و مرا برای آن تربیت کردی.

پس صبور و  مومن باش برایم دعا کن و همچنین مرا ببخش .

این چنین نیست که بخواهم به تو بگویم دوری سخت اس است.ولی دو باره هم دیگر را ملاقات میکنیم در بهشت . از من راضی باش و مرا ببخش و....نمیدان دیگر چه بگویم.

میخواهم تو هم مثل مادر دیگر شهدا صبور باشی و سرت را بالا بگیری که پسرت شهید شده.

قطعا خود مادرم هم میداند قلب پسر به مادرش نزدیک است و برای هم قلبشان تحت تاثیر قرار میگیرد همه چیز بین مادر و فرزند جداست.

او هر چقدر مرا دوست دارد من هم بیشتر دوستش دارم که مرا از بچگی بزرگ کرد و به اینجا رسید و قطعا خداوند پاداش این زحمت را به او خواهد داد و نمیدانم چطور خواهدشد وقتی در منطقه کوچک و بزرگ بگویند:پسرت شهید شده...چگونه گریه خواهد کرد.

<<دوستت دارم>>

پدر عزیزم

سلام بر تو ای مرد راستگو ای رفیق ،ای کسی که عشق به اهل بیت را به من یاد دادی.

از تو ممنونم ،زیرا تو بودی که این راه را به من نشان دادی.

پدر از تو طلب بخشش میکنم  اگر زمانی برای تو کم گذاشتم،اگر روزی به تو بد کردم پدز مراببخش.

به پدرم بگوید درست است که من از تو دورم و تو از من دور هستی و فقط با تلفن با هم در ار تباط هستیم،ولی دل هایمان نزدیک است.

   تو خود می دانی چگونه است و ما همیشه به هم فکر میکنیم،درست است که بین ما دوری است ولی من تو را خیلی دوست دارم.

خیلی برای من عزیز هستی مرا ببخش ،برایم دعا کن که مطمئنا تو صبور خواهی بود ، زیرا تو هنگامی این مسیر را پیمودی که هیچ کس در این مسیر گام نگذاشته بود و تو متوقف نشدی و باید من هم راه تورا ادامه میدادم و کار تو را تمام میکردم.

<<مرا ببخش م برایم دعا کن>>

علی الهادی ای برادر عزیزم:

چه سخت است زندگی به دور از تو.من با انتخاب خودم این راه را انتخاب کردم که در نزدیکی خدا باشم و ترک می کنم این دنیای فانی را پس از رفتن و نبودنم ناراحت نباش،زیرا شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی داده می شوند.

من منتظر تو هستم و مشتاق دیدنت هستم و تو را به ادامه راه جهاد و شهادت وصیت می کنم.

برادر مرا ببخش اگر به تو بد کردم و مرا از دعای خیرت فرا موش نکن.

ای برادرم علی الهادی ،تو را به مادرمان وصیت میکنم که او امانتی است در نزد تو، تو در خوشنود نگه داشتنش حریص باش ،از تو طلب بخشش دارم و سلام برتو.

عموی عزیزم؛گرم ترین سلام بر تو باد ای مرد گرانبها.

مرا در دعایت یاد کن و مرا ببخش اگر روزی به تو بدکردم ومن مادرم،خواهرم و برادرم را به تو می سپارم و همه شما را به خدا می سپارم ، مواظبشان باش و مرا ببخش .

عموجان می خواهم به تو بگویم که خدا پاداش تو را بدهد ،زیرا تو در تربیت من کمک کردی و حال برادر کوچکم را ،به نوعی هم شما امید وارمم به خدا نزدیک شوید و خواهرم که مطمئنا می خواهم از او حمایت کنی و مواظبش باشی ،زیرا که او دختر توست.

خواهرم دوستت دارم.

درست است ما هر دو به هم وابسته ایم . مواظب خودت باش ودر خط اهل بیت باش.مواظب دین و نماز و حجاب و مادر خود باش.درهمه ی این امور مراقب باش و بدان تورا دوست دارم.

برادرانم:

سلام بر شما ای برادران ،مرا ببخش و دعا کنید و صبر کنید و بدانید که دنیا فانی است و من در کنار پروردگار هستم.

به جوانان توصیه می کنم که نماز خود را در اول وقت بخوانید.

قران بخوانید زیرا که بسیار مهم است؛قران بخوانید و مواظب نماز و دین خود باشید.

محرم و عاشو را را زنده نگه دارید.

زیرات عاشورا و قران بخوانید که بسیار مهم است حتی شده روزی یک بار زیرا بسیار مهم است.

مواظب خود باشید و ما را دعا کنید.

دختران:

اینکه مواظب حجاب خود باشنید که این مهم ترین چیز است.در اجتماع ما کسی به فکر رعایت حجاب و اخلاق نیست ولی شما به فکر باشید و زینبی بر خورد کنید.

سه چهارم دختران در حال حاضر حجابشان حجاب نیست و چیزهایی که می پوشند واقعا حجاب نیست.

ممکن است عبا بپوشند ولی عبایشان دارای مد و برق است که من برای اولین بار است که میبینم و حجابشان حجاب نیست .داریم به سراغ بدعت ها میرویم.

یا حجاب می پوشیم ولی بدن نما و یا حجاب دارد ولی حجاب دارد ولی به مردم نگاه می کند.

باید چشمان خود را به زمین بدوزد و احترام عبایی را که بر سردارد نگه دارد.

ماباید از فاطمه زهرا سلام الله علیها الگو بگیریم.

حضرت زینب سلام الله علیها به گونه ای بود که غیر از حضرت علی(ع)کسی او را نمیدید.

الان حجاب بر سر دارد ولی همراه با مدل های جدید ،یا صورت آرایش کرده است.

الان همه رابطه ها در مبایل است و رابط بین دختر و پسر بسیار زیاد شده است.عجیب است که اینها از کجا می آید؟؟؟؟

همه میدانند که من از موبایل و فیس بوک استفاده میکنم،همه مردم مرا میشناسند که در فیس بوک از نکته های طنز و عکس استفاده میکنم ولی هیچ گاه اموری که در حال و قوع است برای من رخ نمی دهد،من هم مثل جوان های دیگر هستم و من هم جوان هستم وفیس بوک و همه چیز های دیگر را دارم و از اغلب برنامه های اجتماعی و دنیای مجازی استفاده میکنم.

حضرت صاحب الزمان(عج الله)خدا به شما صبر دهد،زیرا او منتظر ماست نه این که ما منتظر او باشیم.هنگامی می شود گفت منتظریم که خود را اصلاح کنیم ولی اگر خود را اصلاح نکنیم هیچ گاه ظهور نخواهد کرد.

امام صادق (ع) می فرمایند:

از تقصیر های بر گردنم گریه می کنم و سوالی که در قبر قرار است از من پرسیده شود.اگر از من در قبر پرسیده شود که تو برای جبهه و این راه چه کرده ی چه خواهی جواب بدهی ؟ میگویی که میتوانستم در این راه گام بردارم.می توانستی؟چرانرفتی؟باید بیدار شد...میتوانی و نمی آیی؟من خواب بودم وبیدار شدم...........اکنون جهاد کردم و به جبه آمدم ،زیرا از تو سوال میشود که چه میکنی و چه کرده ای برای این راه؟؟؟

این راهی است که امام حسین و اهل بیت (ع)و یارانش برای آن شهید شدند.ما الان داریم آن را ادامه میدهیم ولی مردمی را می بینیم که به این راه ایمان ندارند.واقعاچطور می شود؟؟؟میگوین اینها چگونه میروند؟؟؟

این راه امام حسین است و او بخاطر ما و دین و ناموسمان شهید شد.

الان جوانان به جبه می آیند و می جنگند و برای دین و ناموسشان شهید می شوند.

می خواهمبا عناصر حزب الله سخن بگویم......

اینکه پیرو ولی و بزرگان باشید. من از کودکی در این راه بوده ام و شاید برخی اوقات به دلیل شغل نتوانستم حضور داشته باشم ولی این راه و افراد و عناصرش زمینه ساز ظهور صاحب الزمان(عج الله) هستند و راهی که در پیش داریم راهیست در مسیر خدا و با شهادت به خدا خواهیم رسید.

به دوستاصوا که در منطقه محل زندگی ام بودند؛خشید.مرا به یا داشته باید م برایم نماز بخوانید و روزه بگیرید.

پشتیبان تمام عناصر باشید و در این راه قدم بردارید. مخصوصا شیخ عباس را که ازبزرگان است.

پسران منطقه از بزرگ تا کوچک مرا ببخشید و برایم دعا کنید و مرا به یاد داشته باشید.جوانان منطقه از کوچک به بزرگ و کسانی که با من هم بازی بودند درود برشما مرا ببخشید و دعا کنید.

تمام منطقه هرکس که مرا می شناسد یا نمی شناسد مرا ببخشد و شهید ای دیگر را نیز ببخشید. چون انسان است و گاهی دست به کار اشتباه می زند و باز هم می گویم که مرا ببخشید اهل محله و همه دوستان.

شاید کسی را فراموش کرده باشم مرا ببخش اگر بد کردم!!!

<<این پایان وصیت است،

                             خدا به شما عافیت بدهد>>

<<این آخرین دعا است:خدا را شکر میکنم خداوند من و شما را از مجاهدین در راهش و عمل کنندگان به وعده و از جمله شهدا قرار دهد و بدن هایمان غرق در خون به سوی دنیای دیگر و اباعبدللله برود>>

                                                                                                               اسلام و علیکم

                                                                                                               رحمه اله و برکاته


نظرات شما عزیزان:

رفیق شهیدم احمد محمد مشلب
ساعت20:15---27 آبان 1399
من از وقتی ایشون رو شناختم
رفیق شهیدم داشتمشون


نجمه مغنیه
ساعت12:02---21 تير 1398
خیلی زیباست وچه جالب که شهید الهادی دوست دوران حیات احمد مشلب بوده اتد

ashegh shohada
ساعت22:44---29 فروردين 1398
بسیار عالی بود.

حمید
ساعت13:55---5 فروردين 1398
متن به این زیبایی رو باید با طلا نوشت ادمین عزیز شما ک نمیتونی اینو با طلا بنویسی تنها کاری ک میتونی کنی اینه ک بدون غلط املایی بنویسی ...خیلی اعصاب خورد کنه

حمید
ساعت13:54---5 فروردين 1398
متن به این زیبایی رو باید با طلا نوشت
ادمین عزیز شما ک نمیتونی اینو با طلا بنویسی تنها کاری ک میتونی کنی اینه ک بدون غلط املایی بنویسی ...خیلی اعصاب خورد کنه


فاطمه نوری
ساعت14:53---21 دی 1397
درود بر تو ای شهید با این طرز تفکر

Bentozahra
ساعت18:00---27 فروردين 1396
سلام
وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید
ان شالله همیشه موفق باشید
حق پناه


mahasa
ساعت17:56---26 فروردين 1396
چه عالی خدا بیامزدشون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: وصیتاحمدمحمدمشلباحمدمحمدمشلبوصیت نامه مادروصیت به دخترانپدربرادرانمحضرت زینبامام زمانصاحب الزماندرود مرد مقاومت
ولهان چهار شنبه 25 اسفند 1395 ادامه مطلب